Cursa de l’Alba 2010

Avui tornava la “clàssica” Cursa de l’Alba, a Collbató. Pujada al monestir, Sant Jeroni i baixada a Collbató per les bateries. 24kms amb 1000m+  de desnivell.

L’any passat vaig ferla “sol” i vaig acabar “tocat” i en 2h45′. L’objectiu era baixar aquest temps…

Poc més de les 7AM i ja soc a Collbató, en Marc ja hi és, ve acompanyat del germà d’en Miquel Serra… que petit és el món…
Salutacions als cada cop més nombrós número de coneguts  : koalas Carles i Manel, Isma, Tamayo, Txuss, Vikingosdu, gorka Miquel Serra, David, Gerard…
I al lio ! 🙂

Anem amb en Marc, ve molt il·lusionat per la cursa però no molt fi de panxa i per la fascitis plantar…

El plan és sortir forts per intentar no trobar molt tap a les escales i corriol de la Salud. Ens surt prou bé, això implica fer 3 kms a poc més de 4min/km. Per començar a escalfar no està mal…
Crec que per baixar el temps de l’any passat és on es podia retallar més, l’any anterior vaig trobar molta cua.

Anem fent a bon ritme, la imatge de la gent fent les llaçades de la pujada a Sant Joan és fantàstica.
Arribem al avituallament en 55′. Baixada a sac cap al Monestir. Aquí em costa seguir el fort ritme del Marc…
1h01′ al monestir, comencem a enfilar les escales… Podem aguantar el ritme i corrent on podem fer cim de Sant Jeroni en 1h38′.
A l’últim tram ens creuem amb els que baixen… quin ritme més bèstia… crec que els fem nosa i tot. Semblen d’una altra cursa…
Aprofittant les escales de Sant Jeroni, que no correm… em prenc un gel, un d’Overstims de cola que se’m posa fantàstic.

Hem trobo bé, i sumat amb “l’efecte” del gel, comencem a baixar a tope. També hi fa molt l’esperonament del koala Manolito des de darrera : ” Venga que subiendo muy bien pero bajando pareceis moñas !” 🙂

En els “repetxos” de la baixada a Sant Miquel, en Marc té un baixón important, li ofereixo l’altre gel que porto i tirem avall. Sembla que l’ajuda força i seguim juns fins Sant Joan.2h03′.

6 kms de baixada i ja ho tenim ! això si, la baixada és per les bateries… farà falta concentració.

A mitja baixada perdo en Marc, el faig darrera meu però em giro i no el veig… ara em farà patir … i més quan en un ensurt que tinc, caigauda tonta i m’avancen 3 o 4 i encara no el veig… que estrany…

Baixo en 25′, crec que aquest any el terreny a les bateries  no era tan complicat, estava bastant “net”.

2kms i arribada. Cal suarlos, però… Asfalt, primer en lleugera baixada i al final en fals pla.

Rebuda triumfal dels nens i entrada els 3 eufòrics.

Total : 2h34’10s.
Classificacions

En Marc arriba esprintant a menys d’1 minut.
Objectiu complert !!!

Bocata, salutacions, dutxa i traca final amb les familys i l’Anna de convidada especial al Vinyanova. A reomplir les reserves… 🙂

PD: Gracies Montse per la foto…

Ara a preparar la pujada a l’Olimp… queden 10 dies !

Track

7 pensaments a “Cursa de l’Alba 2010

1. “A preparar la pujada a l’Olimp”… metafòric o no, estàs finillo, allà pot ser una festa… Olímpica!

2. Felicitats per la cursa Albert, com diuen per aquí: estàs finillu, finillu !!!!

Que vagi molt bé el repte de l’Olimp

salut !!!

Els comentaris estan tancats.